joi, 10 mai 2018

Access - Aplicatii practice

 2. Soft educational AEL:
 Modelarea datelor-incepatori
 Baze de date-avansati
3. Proiect individual:
Aplicatia cu numarul de ordine din catalog 
 Termen predare:10 iunie 2018 (Postare pe grupul clasei)
6. Prezentare teorie lectie anterioara
Size 1.35 MB 

Unitatea de învăţare: Aplicatia Microsoft Access
Nr. de ore alocate:  14 ore (5)
Tipul lectiei: - de formarea priceperilor si deprinderilor

Etapele lectiei:
1. Momentul organizatoric - 1min

Filename
SCOALA.accdb
Size
736.0 KB
Type


Microsoft Access Database (application/msaccess)
Filename
SCOALA2.accdb
Size
880.0 KB
Type
Microsoft Access Database (application/msaccess)
2. Reactualizarea cunoştinţelor  și deprinderilor - 12 min
Verificarea notiunilor teoretice de baza necesare activitatilor de exersare
Filename
anexa1.docx
Size
14.1 KB
3. Anunţarea temei şi a competentelor vizate - 2 min
Competenta generala: 
       Cunoaşterea modului de utilizare a unor medii informatice de lucru 
Competenţe specifice: 
  1. Aplicarea operaţiilor elementare şi a conceptelor de bază ale aplicaţiei  Access
  2. Operarea  cu baze de date
Activităţi de învăţare: 
Exerciţii de punere în practică a operatiilor cu baze de date:
-  Proiectarea unei baze de date
-  Crearea unei tabele
-  Definirea unei chei primare
-  Modificarea proprietăţilor unui câmp
-  Introducerea de date în tabelă
-  Modificarea datelor într-o tabelă
-  Adăugarea de înregistrări într-o bază de date

4. Explicarea şi demonstratia - 10 min
Filename
Anexa 2-3.docx
Size
995.9 KB
 5. Exersarea propriu-zisă - 20 min 
Activitatea independentă a elevilor (folosirea fişelor);
Filename
Anexa 2-3.docx
Size
995.9 KB
 6. Evaluarea - 3min
Autoanaliza şi valorificarea rezultatelor auoevaluarii;
Filename
Fişă pentru autoevaluare.docx
Size
11.5 KB
 7. Asigurarea retenției și transferului - 1 min

8. Aprecieri şi recomandări -1min

Tema pentru acasă- Proiect individual
➦Alegeti in ordine alfabetica aplicatia cu numarul de ordine din catalog si rezolvati-o pana la data de 10 iunie 2018 (Postare pe grupul clasei)