PL-TIC-6-1-4 lectii/ | Părţile componente ale unui calculator |
PL-TIC-6-2-5 lectii/ | Gândirea algoritmică |
PL-TIC-6-3-2 lectii/ | Probleme de logică (exemple, reprezentare în pseudocod) |
PL-TIC-6-4-3 lectii/ | Programare vizuală |
PL-TIC-6-5-2 lectii/ | Algoritmi elementari pentru prelucrarea numerelor |
PL-TIC-7-1-2 lectii/ | Tablouri (vectori, matrice, şiruri de caractere) |
PL-TIC-7-2-2 lectii/ | Algoritmi elementari de lucru cu tablourile |
PL-TIC-8-1-2 lectii/ | Comunicaţii |
PL-TIC-8-2-2 lectii/ | Elemente de grafică |
PL-TIC-9-1-2 lectii/ | Reţele |
PL-TIC-9-2-2 lectii/ | Aplicaţii reţele |
PL-TIC-9-3-4 lectii/ | Internet |
PL-TIC-9-4-4 lectii/ | Utilizarea sistemului de operare Windows |
PL-TIC-9-5-3 lectii/ | Programare orientată pe obiecte |
PL-TIC-10-1-2 lectii/ | Comunicatii |
PL-TIC-10-2-10 lectii/ | Pagini web - design |
PL-TIC-11-1-4 lectii/ | Utilizarea sistemului Linux |
PL-TIC-11-2-5 lectii/ | Pagini web - programare |
PL-TIC-11-3-2 lectii/ | Elemente de grafică |
PL-TIC-11-4-2 lectii/ | Fotografia digitală, prelucrarea imaginilor |
PL-TIC-11-5-8 lectii/ | Baze de date |
PL-TIC-A1-4 lectii/ | Problema potrivirii şirurilor. Algoritmul KMP |
PL-TIC-A2-6 lectii/ | Modelarea datelor |
PL-TIC-A3-8 lectii/ | Elemente de baza ale limbajului C/C++ |