Microsoft Word
Timp de lucru: 40 min
Sarcini de lucru:
1. Realizati, in Microsoft Word, pentru functia ocupata de dumneavoastra in cadrul “firmei de exercitiu”, fisa postului corespunzatoare. 4p
2. Realizati un sablon pentru o cerere de oferta. Completati o cerere de oferta folosind sablonul creat de dumneavoastra. 4p
Oficiu - 2p
Indicatie: Se va respecta:
1. elementele de baza ale procesului de tehnoredactare:
· utilizarea diacriticelor;
· stabilirea atributelor paginilor (dimensiune A4, numerotare etc.).
· titlul lucrării va fi scris cu caractere de 16, Times New Roman, bold, centrat.
· utilizarea antetelor (headers) si subsolurilor (footers);
· dispunerea textului în pagina (spatiere între rânduri 1, 5, aliniere - “justified”, ,, indentare - marginile paginii vor fi setate astfel: sus – 2cm, jos – 2 cm, stânga - 2 cm, dreapta - 2 cm, utilizarea - dacă e cazul a listelor marcate sau numerotate etc.);
· utilizarea fonturilor;
2. SCHEMA GENERALA A UNEI CERERI DE OFERTA:
· Formula de introducere
· Referintele folosite pentru inaintarea cererii
· Specificarea doleantelor ( in functie de tipul de cerere)
· Incheierea
· Formula de incheiere si salutul
Indicatie: Puteti consulta modele pe contul Thinkquest.
Postati lucrarile in contul d-voastra de pe platforma ThinkQuest, respectand termenele indicate.